понедељак, 16. август 2010.

Poslednja linija odbrane od zombija ili tako nesto

Gledam ovaj fejZbuk i krstim se. Neki lik pogino/umro bem ga sta je bilo i ladno je dobio grupu na zbuku. Koj ce mu djavo? Ce da odande de god da je da izbleji na fb-u da vidi kome je zao?On ni ne zna da to postoji a i iskreno mislim da mu je to najmanja briga u trenutcima dok trune pod zemljom. Al to nije vrhunac debilizma ako ste to mislili. Jok! Komentari osoba koje se guraju u sve grupe su pobedili.Evo primer:

-Ne znam sta se desilo i ne poznajem te ali mi je zao."

Sta ti je bre zao? Ni ne znas coveka. Kako moze da ti bude zao? Aj sad da se brinemo za svaku osobu koja umre. Mislim da bi se tada zivot ugasio. Jos su gori clanovi tih grupa koji ga poznaju sa svojim komentarima:

-Vrati se dole

i tome slicno. E aj sad malo da teoretisemo. Sta akoje lik ateista? Sta, da ga zakopaju dublje? On ispod ovoga de je tesko da moze i da oce. A i po kojoj logici je otisao u raj? Mozda se kupa u sumporu. Mada tesko. Posto uglavnom kod tih slucajeva samoubice idu u pakao. Sto znaci da ce moj ortak sigurno ici dole posto je on masovni samoubica. Kad lik teoretise kako ce da se ubije dodje ti da se ubijes.Da zaspis dok tako lupa ne ide jer mogu tebe da optuze da se ga smakao. Jak ti alibi ja sam spavao. Ne stela. A i sta da brojis da zaspis? Jednom sam izbrojao 2368 ovaca i nista. Oci i dalje ko tiganji. Da probam da brojim tiganje? Hm pokusacu veceras pa vam javljam. I po kojoj logici bas ovce/ Sto ne krave? Ili traktorske gume? Glipo je sto ti daju da brojis kad ti daju anesteziju. Zaknjavaces i ovako i onako. Jedina dobra stvar je sto te niko i nista ne bude. Nego kad je tebi zgodno. Najvise mrzim one stare budilnike ko iz crtaca. MAda u poslednje vreme imam jako dobru zanimaciju. Ispred stana mi bleji neki stari sporet i ima ono zvonce na navijanje. PA ga ja navijem i uzbunim celu zgradu. Ono bi i mrtve probudilo. I zamislite da se to desi. Pa svuda mrtvi ko u Shawn of the Dead (obavezno gradivo naci skinuti i gledati ko nije). Mozda dodju i ovi mucenici iz grupa sa Zbuka. JA bi skroz kopirao Sona. Zabio bi se u BTP kod patrijarsije i onda odbrana Final Frontier-a. A u pauzama bi pred spavanje brojo zombije. Mozda i uspem da zaspim.


Do sledece odbrane od zombija uzivo iz BTP-a vas Jo=D4