четвртак, 2. децембар 2010.

Rubikova Kocka

Svi znamo sta je. Neki se cak i zezali sa istom. Kad sam ja bio klinac u nedostatku interneta a i u ne imanju niceg boljeg od dobre stare sege na kojoj smo obrnuli sve igre po 5o puta ovo je bio bum. Zamislite skupinu od 15 malih domorodaca kako sede u parku oko lika koji je resava. Naravno odma krecu price kako "jedan mali resava za 2o sekundi" a onda se ubacuje drugi lik koji kaze "da je gledao preko kablovske na diskaveriju da je neki mali obrno za 5 sekundi". I tako u nedogled. Naravno svi smo mi znali da ovaj koji prica laze kao pas jer '9o-ih u Srbiji je uvodjenje kablovske bilo misaona imenica. Ne racunam one sto su se tada bogatili i nakacili 4 satelita po stanu po jedan za svaki televizor. Al ma koliko nama kablovska izgledala daleko ona je bila tu negde, prisutna i sve nas kopkala. Secam se kad sam pitao oca da uvedemo kablovsku tamo negde '96-e. Rekao mi je da odem u sobu i da razmislim o tome sto sam pitao. Sad razumem coveka. De pored svega onoga sto placa da jos placa i kablovsku. To je tad bio luksuz. A kako je krenulo i danas je. Poceli smo na 15o a evo stizemo do 'ljade. Bre da ti se smuci. Jos kad dobijes onaj racun za infostan pa pogledas one stavke i na kraju neke poreze i nerazumljive skracenice nemas pojma sta placas i osecas se prevareno. Al nije to ko na pijaci kad uvatis seljaka da te zavlaci. Ovi imaju crno na belo pa ako se zalis oni izracunaju da ti treba vise da platis. Pa ti gledaj sta ti je ciniti. Ces teras pravdu koje nema ili da cutis i radis ko sto kazu. Mada onda si samo tocak u masini. Ja ne volim da mi neko prica sta da radim. Volim bre da radim kako meni zgodno. Jes da se prvo potopim u septicku jamu pa moram da isplivavam al jbg. Najvise bi voleo da radim neku muzicku emisiju na radio stanici. Milina. Pustas sta volis, jave se neki paceri i zezas se sa njima i jos dovodis muzicare. Prvi bi mi bili Aca Seltik, Blaza i Boki iz Stew-a. E kad smo vec kod Kelta pre neki dan imali koncert u 'demiji. Bilo bas dobro. Jes da je bio bolji onaj za svetog Patrika u Domu Omladine al ni ovaj nije za bacanje. Zamisli kad se zagrlis sa 1o ljudi od kojih 9 ne znas a jedno od njih je devojka i to bas sa tvoje desne strane. I jos zatvorite krug. Pa nema nista lepse od te pozitivnosti kad svi postanemo braca i sestre. E kad smo kod koncerata molim Boga da najbolji hevi metal bend u galaksiji a i sire, Bogovi metala, najbolji bend ikada Iron Maiden dodju na ovoj turneji. Slusati ih svake dve godine je nesto sto se pamti. Pa i onu Harisovu cerkicu. Jes da nije nesto ali ajd da je postujemo zbog Steve. A trebao bi didem sa sestrom sto je meni veliki plus dogadjaju. Mislim da nema nista bolje nego kad sa omiljenom sestrom prisustvijes koncertu omiljenog benda. Pa ne bi isao u sutke zbog nje. Pristao bi da sedim na balkonu ako treba. Jer vredi se zrtvovati za takav uzitak. Samo jos da dodju. A docice. Brus je obecao a ja njemu verujem. A i Molder je verovao. Pa je dobio onako usran drugi deo filma. De je njima bio mozak kad su ono pravili? Sigurno ga nisu koristili da bi sklapali Rubikovu kocku.

Do sledeceg naleta inspiracije direktno iz studija Radija Anarchy 666 vas voditelj Joda